تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
آب شیرین‌کن‌های بوشهر تبلور خودباوری و اعتماد به ظرفیت متخصصان داخلی است
مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: آب شیرین‌کن‌های بوشهر نماد خودباوری و اعتماد به جوانان متخصص بومی هستند که در راستای افزایش پایداری آب شرب در این استان عملیاتی شدند.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان بوشهر، محمد رسولی امین (مشاورمدیر عامل و مدیر کل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور) طی بازدید از آب شیرینکن 35 هزار و پروژه های قابل افتتاح سفر ریاست محترم جمهوری اظهار کرد: نقش آب شیرینکن 35 هزار متر مکعبی برای بوشهر بسیار پررنگ است و شرایط پایداری بیشتر در عرصه تامین آب مرکز استان و حومه را ایجاد می‌کند.
وی بیان کرد: با تکمیل این آب شیرینکن شرایطی فراهم می‌شود که مشکلات تامین آبشرب پایدار در استان بوشهر به حداقل برسد.
رسولی امین ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت، کاهش نزولات جوی در چند سال گذشته و رشد اقتصادی کشور اقدام‌هایی مانند کاهش هدررفت در شبکه انتقال و صرفه جویی به تنهایی کافی نبوده و نیاز به منابع جدید به شدت احساس می‌شود.
وی افزود: یکی از اقدامات موثر نمک زدایی یا شیرین سازی آب دریا است که بدین منظور پروژه آب شیرینکن بوشهر به همت جوانان که نماد خودکفایی و خودباوری و تخصص و اعتماد است فاز نخست آن بزودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
تاریخ:
1401/11/09
تعداد بازدید:
268
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal