تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر بمناسبت سالروز ارتحال امام راحل
مهندس عالی مدیرعامل اب و فاضلاب  استان بوشهر در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عالی مدیر عامل آبفا طی پیامی فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را خدمت همکاران و مردم شریف استان بوشهر  تسلیت و تعزیت عرض نموده و گفتند امام خمینی (ره) در عصر و زمانه ای زیست و پرچم مبارزات دینی را برافراشت که کمتر کسی تصور به بار نشستن درخت انقلاب را داشت.
انقلابی که به‌ عنوان یک پدیده سیاسی، اجتماعی و مذهبی و با رهبری این پیر فرزانه به عنوان آخرین انقلاب قرن، تمامی متفکران غرب و شرق را نیز به حیرت واداشت و معادلات جهانی را تحت تأثیر خود قرار داد.
همچنین روز 15 خرداد نیز از دیگر روزهای بزرگ و سرنوشت سازی است که یادآور حرکت و جنبش آزادی خواهان و دیندارانی بود که با رهبری امام و با  ایثار و از جان گذشتگی، در تاریخ جاودانه شدند و افتخار و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند.
 بار دیگر رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت و تعزیت می گویم و یاد و خاطره شهدای 15 خرداد را گرامی می داریم. راهشان پر رهرو باد.
تاریخ:
1402/03/14
تعداد بازدید:
247
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal