تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
16 فقره انشعاب غیر مجاز آب در بوشهر شناسایی شد
مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر از شناسایی 16 فقره انشعاب غیر مجاز آب در این شهرستان خبر داد و گفت: این انشعابات جمع آوری و برای حفظ احقاق مشترکین به مقام قضایی معرفی شده‌اند.

حسین رخشنده مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ و نگهداری از تاسیسات آبرسانی نقش کلیدی در تامین آب پایدار دارد.

وی از تعویض 4 دستگاه الکتروپمپ حلزونی مربوط به تاسیسات آبرسانی شهید ماهینی خبر داد و گفت: تعویض این الکتروپمپ‌ها می تواند تسریع در آبگیری تانکری و از ایجاد صف‌‌های خودرویی جلوگیری نماید.

رخشنده اعتبار این عملیات نوسازی را 800 میلیون ریال دانست و بیان کرد: شبکه آبی کوچه مهر 16 کوی امامزاده نیز به طول 100 متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد 800 میلیون ریال توسط پرسنل فنی توسعه یافت.

مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر اضافه کرد: در خیابان‌های خبرنگار و جمهوری در راستای کیفیت بخشی و فشار مناسب آب به ترتیب 47 و 21 متر توسعه شبکه آب و فاضلاب صورت گرفت.

وی خاطر از شناسایی 16 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای حفظ احقاق مشترکین آبفا این موارد به مقام قضایی معرفی شدند.
تاریخ:
1402/03/16
تعداد بازدید:
353
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal