تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
تهاتر و تسویه 1900 میلیارد ریال از بدهی‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به دولت از محل ظرفیت های قانون بودجه 1402
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تهاتر و تسویه یکهزار و 900 میلیارد ریال بدهی‌های این شرکت خبر داد.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : از محل ظرفیت های ایجادی در قانون بودجه سال 1402 ( بند ف تبصره 5 ) و ( جزء 1 بند ث تبصره 6) در مجموع بیش از یکهزار و 900 میلیارد ریال از بدهی های شرکت آبفا استان بوشهر تهاتر و تسویه شد .
وی بیان کرد : از مجموع بدهی‌های تهاتر شده شامل بدهی به دولت موضوع منابع حاصل از وام‌های داخلی دولت- موضوع ماده 32 قانون برنامه بودجه به میزان یکهزار و 648 میلیارد ریال ، امور مالیاتی 206 میلیارد و 887 میلیارد ریال و  باز پرداخت بدهی به پیمانکاران طرح تملک دارائی و سرمایه ای به مبلغ 51 میلیارد و 665 میلیون ریال بوده است .
عالی ادامه داد : امید است با توجه به تهاتر و تسویه بخش قابل توجهی از بدهی‌های شرکت آبفا استان بوشهر نتیجه آن در سرعت بخشی و اتمام پروژه به طرز ملموسی نمایان شود .
وی اظهار کرد : در سال جهش تولید با مشارکت مردم این مهم در صنعت آب استان بوشهر با تمرکز به استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گرفته است .
عالی افزود : استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از رویکردهای مهم برا پیشبرد پروژه‌های آب و فاضلاب است که در استان بوشهر برای تحقق این مهم از سرمایه گذاران به صورت ویژه حمایت می‌شود .
تاریخ:
1403/02/16
تعداد بازدید:
280
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal