تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال شهرستان دشتی به طول حدود 10 کیلومتر و با 120 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال 41 خانوار با 123 نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند .
وی بیان کرد : منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است که در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید .
عالی اظهار کرد : پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای کردوان سفلی ، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.
وی افزود : افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود .
تاریخ:
1403/02/16
تعداد بازدید:
291
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal