تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
میزبانی تاسیسات شرکت آبفا استان از 34 مدرسه و دانشگاه استانهای بوشهر و فارس در قالب اردوی راهیان پیشرفت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : با توجه به تاکید استاندار محترم و معاون محترم سیاسی امنیتی ایشان ، در نیمه دوم سال 1402 ، در مجموع 31 مدرسه و سه دانشگاه در قالب اردوی راهیان پیشرفت از تاسیسات آب و فاضلاب این استان بازدید کردند .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : در قالب اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی و دانشجویی مراکز مختلفی از جمله سایتهای آب شیرین کن نور ویژه و مپنا در بوشهر ، سایت آب شیرین کن نور ویژه کنگان و مرکز پایش آب و فاضلاب استان بوشهر مورد بازدید قرار گرفتند .
وی بیان کرد : در ویژه برنامه های اردوی راهیان پیشرفت بیش از 3 هزار دانشجو و دانش آموز از تاسیسات آب و فاضلاب استان بوشهر بازدید کردند .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : خارج از استان نیز 150 دانش آموز دبیرستان فرهنگ شیراز از سایت آب شیرین کن نور ویژه بوشهر بازدید داشتند .
عالی ادامه داد : بازدیدهای دانشجویی و دانش آموزی در ماه های اخیر به کانونی برای ارائه برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی شرکت آبفا استان بوشهر تبدیل شده است .
وی افزود : دانشجویان و دانش آموزان با تسلط کامل به وضعیت منابع آبی کشور سفیری شایسته در حوزه آب هستند که این ظرفیت به شکلی قابل توجه ای  برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بکارگیری شده است .
عالی اظهار کرد : از دیگر اهداف محوری این بازدیدها اطلاع رسانی دستاوردهای شاخص دولت در حوزه آب و فاضلاب است چرا که استان بوشهر در سه سال اخیر و در دولت مردمی دستاوردهای قابل توجهی در این حوزه داشته است .
تاریخ:
1403/01/27
تعداد بازدید:
935
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal