توافقنامه سطح خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به شرح زیر می باشد:
1- وبسایت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مجهز به ثبت شکایات و انتقادات و پیگیری آنها، ثبت نظرات و پیشنهادات و ارتباط با هر واحد از طریق منوی «تماس با ما» میباشد.
2- مشترکین محترم میتوانند از طریق منو «خدمات»، به خدمات مشترکین و نحوه ارائه آنها (معرفی خدمات) دسترسی داشته و از طریق «خدمات الکترونیک و پیگیری مشترکین» خدمات مشترکین را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند.
3- به محض ثبت درخواست، سعی میگردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- وبسایت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بصورت تمام وقت در دسترس بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی، به بازدیدکنندگان محترم اطلاعرسانی خواهد شد.
5- اطلاعات خصوصی تکمیلکنندگان فرمهای الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمیگیرد.