تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
« تجدید آگهی فراخوان عمومی شماره 3/97 » عملیات بازطراحی و ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب بوشیگان به روش EPC و بهره برداری دو ساله

« تجدید آگهی فراخوان عمومی شماره 3/97 »

( مناقصه عمومی دو مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی )

      شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد عملیات بازطراحی و ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب بوشیگان به روش EPC و بهره برداری دو ساله را که به مبلغ تقریبی 000/000/850/88 ریال برآورد گردیده است به شرح ذیل به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه پیمانکارانی که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی احراز صلاحیت پیمانکاری معتبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی به شرح زیر هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 13 روز پنجشنبه مورخ 14/4/97 لغایت ساعت 18 روز چهارشنبه مورخ 20/4/97 جهت خرید اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

توضیحات :

1-               شماره فراخوان در سامانه ستاد : 200971344000030

2-               رشته و حداقل پایه :

ردیف

پیمانکار

مشاور - همکار

شروط لازم

1

رتبه 4 رشته آب

مشاور رتبه 3 تخصص تاسیسات آب و فاضلاب

مشارکت نامه مدنی

2

رتبه 4 رشته آب

مشاور رتبه 3 تخصص تاسیسات آب و فاضلاب ( بعنوان مشاور ) به همراه شرکت دانش بنیان نوپا که صاحب ایده و پایلوت اجرا شده تصفیه آب باشد.

مشارکت نامه مدنی+تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

3

رتبه 4 طرح و ساخت در تخصص آب و فاضلاب

شرکت تامین کالا در صورت لزوم

مشارکت نامه مدنی

4

شرکت دانش بنیان صنعتی

----

تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

3-               مدت اجرا : 24 ماه شمسی

4-               مدت بهره برداری از زمان تحویل موقت : 24 ماه شمسی

5-         قیمت خرید اسناد مناقصه 000/500 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 14005109559 نزد بانک مسکن شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره 340140040000014005109559 نزد بانک مسکن شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .

6-         مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 000/000/277/3 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .

7-               محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی – اسناد خزانه اسلامی به شرح مندرج در اسناد

8-              رعایت قرار دادن اسناد ارزیابی کیفی و مستندات مربوطه در پاکت ارزیابی و ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، مستندات مرتبط با ارزیابی فنی ، فرم خود اظهاری ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای آخرین سال مالی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز بها در پاکت « ج » الزامی می باشد .

9-         آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 6/5/97 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد .

10-       پاکتهای مناقصه در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 7/5/97 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .

11-           مناقصه گر می بایست موضوع پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .

12-           هزینه درج آگهی در روزنامه در چهار نوبت و در سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد .

13-            کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .

14-       مدت اعتبار پیشنهاد باید 3 ماه باشد و این مدت بدون نیاز به هیچ گونه مکاتبه ای تا 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد .

15-        به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

16-            سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .

 

دفتر قراردادها

                                                                                               شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

رشته مورد نیاز :
طرح و ساخت
مبلغ برآورد :
88850000000
محل تامین اعتبار :
انتخاب کنید
مهلت خرید اسناد :
1397/04/20
تاریخ آگهی :
1397/04/14
تاریخ انقضا آگهی :
1397/06/14
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal