شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به حفر چاههای آبرفتی - آهکی شهر کلمه که بر اساس فهرست بهای پایه سال 97 به مبلغ تقریبی 790/172/025/6 ریال برآورد گردیده است به شرح ذیل به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه پیمانکارانی که دارای گواهی احراز صلاحیت پیمانکاری معتبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی در رشته کاوشهای زمینی و حداقل پایه 5 هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 20/4/97 تا ساعت 18 روز دوشنبه مورخ 25/4/97 جهت خرید اسناد مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان : 200971344000031
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی – اسناد خزانه اسلامی
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 000/000/302 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
4- مدت اجرا : 3 ماه
5- دستگاه نظارت : معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
6- قیمت خرید اسناد مناقصه 000/500 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 14005109559 نزد بانک مسکن شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره 340140040000014005109559 ) واریز گردد .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 6/5/97 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد .
8- پاکتها در ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 7/5/97 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
9- پیمانکار می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
10-هزینه درج آگهی در چهار نوبت در روزنامه و در سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد .
11-کلیه اسناد و مدارک خواسته شده و ارائه شده از سوی پیمانکار و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
12-به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
13-رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، فرم خود اظهاری ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گواهی مودیان مالیاتی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز بها در پاکت « ج » الزامی می باشد .
14-کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
15-مدت اعتبار پیشنهاد : 3 ماه
16- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
17-سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها