شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خرید 3 دستگاه الکتروموتور مطابق مشخصات ذیل اقدام نماید ، لذا از کلیه تولیدکنندگان و فروشندگان دعوت می شود که از ساعت 15 روز دوشنبه 1/5/97 تا ساعت 18 روز جمعه مورخ 5/5/97 جهت خرید اسناد به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان : 200971344000039
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی – اسناد خزانه اسلامی
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 2,065,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
4- مدت قرارداد : 10 ماه
5- قیمت خرید اسناد مناقصه 000/500 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 14005109559 نزد بانک مسکن شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره 340140040000014005109559 ) واریز گردد .
6- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 16/5/97 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 16/5/97 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد .
7- پاکتها در ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه مورخ 17/5/97 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
8- هزینه درج آگهی در چهار نوبت در روزنامه و در سامانه ستاد ، حمل ، تخلیه ، بارگیری ، کنترل و بازرسی کالا به عهده برنده مناقصه می باشد .
9- کالای تحویلی بایستی دارای دو سال گارانتی از زمان نصب و راه اندازی باشد .
10-پیشنهاد دهنده می بایست مالیات ، عوارض و ارزش افزوده را در قیمت پیشنهادی خود در نظر بگیرد .
11-کلیه اسناد و مدارک خواسته شده و ارائه شده از سوی پیمانکار و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
12-به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
13-رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، پروانه کاربرد علامت استاندارد ( در صورت شمول ) ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای آخرین سال مالی ، گواهی مؤدیان مالیاتی ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) و کاتالوگها پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز آن پاکت « ج » الزامی می باشد .
14-کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
15-مدت اعتبار پیشنهاد : 3 ماه
16- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
17-سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .