شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد اجرای پروژه زیر را که بر اساس فهرست بهای پایه سال 97 برآورد گردیده است به شرح ذیل به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه پیمانکارانی که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی احراز صلاحیت پیمانکاری معتبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی در رشته آب و حداقل پایه 5 هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 29/7/97 تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 5/8/97 جهت خرید اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
عنوان پروژه
مبلغ برآورد ( ریال )
مدت اجرا
محل تامین اعتبار
دستگاه نظارت
مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار
شماره فراخوان در سامانه ستاد
توسعه و نوسازی شبکه توزیع آب شهرستان دیلم
447/442/778/5
7 ماه
طرحهای عمرانی - اسناد خزانه اسلامی
دفتر فنی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
000/000/289 ریال
200971344000063
توضیحات :
1- قیمت خرید اسناد 000/500 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر) واریز و گردد .
2- تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
3- هزینه درج آگهی در چهار نوبت و در سامانه ستاد به عهده برندگان مناقصه می باشد .
4- رعایت قرار دادن اسناد ارزیابی کیفی و مستندات مربوطه در پاکت ارزیابی کیفی و ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، فرم خود اظهاری ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی (مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گواهی مودیان مالیاتی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز بها در پاکت « ج » الزامی می باشد .
5- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 20/8/97 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
6- پاکتهای مناقصه در ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 21/8/97 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
7- پیمانکار می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
8- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
9- مدت اعتبار پیشنهاد باید 3 ماه باشد و این مدت بدون نیاز به هیچ گونه مکاتبه ای تا 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد .
10- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
11- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها