شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خرید 20000 دستگاه کنتور مکانیکی و 60000 پلمپ حلقه ای بدون لولا مطابق مشخصات ذیل اقدام نماید ، لذا از کلیه تولیدکنندگان دعوت می شود که از ساعت 17 روز یکشنبه مورخ 12/3/98 لغایت ساعت 18 روز یکشنبه مورخ 19/3/98 جهت خرید اسناد به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 209800134400069
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی به صورت اسناد خزانه اسلامی به شماره اخزا 713 و سررسید 18/5/1400
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 3,568,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد.
4- محل تحویل کالا : انبار امور آبفا بوشهر
5- مدت قرارداد 4 ماه می باشد و ارسال کالا بایستی بر اساس برنامه زمانبندی که از طرف کارفرما ابلاغ می گردد صورت گیرد .
6- قیمت خرید اسناد مناقصه 300,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 3/4/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 3/4/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
8- پاکتها در ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 4/4/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد.
9- هزینه درج آگهی در دو نوبت در روزنامه طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد، بارگیری، حمل، تخلیه، کنترل و بازرسی کالا به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- پیشنهاد دهنده می بایست مالیات ، عوارض را در قیمت پیشنهادی خود در نظر بگیرد.
11- کلیه اسناد و مدارک خواسته شده و ارائه شده از سوی مناقصه گر و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد.
12- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
13- رعایت قرار دادن اسناد ارزیابی کیفی ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای آخرین سال مالی و گواهی مودیان مالیاتی و مستندات مربوطه در پاکت « ارزیابی کیفی » و ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای آخرین سال مالی و گواهی مودیان مالیاتی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز بها در پاکت « ج » الزامی می باشد .
14- مناقصه گر می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
15- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
16- مدت اعتبار پیشنهاد باید 3 ماه باشد و این مدت بدون نیاز به هیچ گونه مکاتبه ای تا 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد .
17- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
18- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها