شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خرید لوازم یدکی الکتروموتور جهت پایداری و ارتقای تاسیسات آب شرب شبانکاره مطابق اسناد مناقصه اقدام نماید ، لذا از کلیه تولیدکنندگان و فروشندگان دعوت می شود که از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخ 6/4/98 لغایت ساعت 18 روز دوشنبه مورخ 10/4/98 جهت خرید اسناد به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 2098001344000085
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی به صورت نقدی
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 2,450,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد.
4- محل تحویل کالا : ایستگاه پمپاژ شبانکاره
5- مدت قرارداد : 4 ماه
6- قیمت خرید اسناد 300,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 13 روز شنبه مورخ 22/4/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 13 روز شنبه مورخ 22/4/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد .
8- پاکتها در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 23/4/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
9- هزینه درج آگهی در ده نوبت در روزنامه طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد ، حمل ، تخلیه ، بارگیری ، کنترل و بازرسی کالا به عهده برنده مناقصه می باشد .
10- کالای تحویلی بایستی دارای دو سال گارانتی از زمان نصب و راه اندازی باشد .
11- پیشنهاد دهنده می بایست مالیات و عوارض را در قیمت پیشنهادی خود در نظر بگیرد .
12- کلیه اسناد و مدارک خواسته شده و ارائه شده از سوی پیمانکار و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
13- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
14- رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، پروانه کاربرد علامت استاندارد ( در صورت شمول ) ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی مؤدیان مالیاتی ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای آخرین سال مالی ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) و کاتالوگها در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز آن در پاکت « ج » الزامی می باشد .
15- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
16- مدت اعتبار پیشنهاد : 3 ماه
17- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
18- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها