شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خرید 4000 دستگاه کنتور آب خانگی نیم اینچ مولتی جت خشک مطابق مشخصات ذیل اقدام نماید ، لذا از کلیه تولیدکنندگان دعوت می شود که از ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 31/1/99 لغایت ساعت 18 روز یکشنبه مورخ 7/2/99 جهت خرید اسناد مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 2099001344000002
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی به صورت اسناد خزانه اسلامی به شماره اخزا 816 و سررسید 3/5/1401
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 970,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد.
4- محل تحویل کالا : انبار امور آبفا بوشهر
5- مدت قرارداد 4 ماه می باشد و ارسال کالا بایستی بر اساس برنامه زمانبندی که از طرف کارفرما ابلاغ می گردد صورت گیرد .
6- قیمت خرید اسناد مناقصه 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 ) واریز گردد .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 22/2/99 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 22/2/99 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
8- پاکتها در ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 23/2/99 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد.
9- هزینه درج آگهی و تجدید آگهی در شش نوبت در روزنامه طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد، بارگیری، حمل، تخلیه، کنترل و بازرسی کالا به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- کنتورها بایستی دارای گارانتی به مدت حداقل 3 سال و پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال باشند .
11- پیشنهاد دهنده می بایست مالیات و عوارض را در قیمت پیشنهادی خود در نظر بگیرد.
12- به پیشنهادهای مشروط و مخدوش مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
13- بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی و مستندات مربوطه در قسمت « ارزیابی کیفی » و ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات مربوطه به ارزیابی فنی ، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ( در صورت شمول ) ، پروانه بهره برداری صنعتی ، فرم تکمیل شده مربوط به تعهدنامه های گارانتی و خدمات پس از فروش ، اظهارنامه ثبتی شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی مربوط به دو سال اخیر ( مبنی بر مشخص بودن صاحبان امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضا از یکی از دفاتر اسناد رسمی ، گواهی ارزش افزوده ( در صورت شمول ) و گواهی مودیان مالیاتی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز بها در پاکت « ج » الزامی می باشد .
14- مناقصه گر می بایست نام پروژه و شماره مناقصه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
15- مدت اعتبار پیشنهاد باید 3 ماه باشد و این مدت بایستی برای 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد .
16- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها