تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
مزایده 01/1020 تجدید - ارتقا تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر به روش بیع متقابل (مزایده)

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی

ارتقا تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر به روش بیع متقابل

(مزایده)

شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به منظور تکمیل و توسعه طرح‌های جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در نظر دارد مطابق ماده 37 قانون ششم توسعه کشور، بند "ث" تبصره 8 قانون بودجه سال 1401 و ماده 2 قانون تشکیل شرکت­های آب و فاضلاب مصوب 1369، به منظور احداث طرح فاضلاب بوشهر و بهره برداری و نگهداری تاسیسات طرح، نسبت به عقد قرارداد و واگذاری بخشی از پساب تصفیه شده این شهر برای دوره زمانی محدود و معین و با کاربری مشخص با انجام فرآیند مزایده و با شرایط ذیل به سرمایه گذاران متقاضی اقدام نماید.

الف- شرح مختصری از پروژه :

-         تأمین مالی  جهت ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر، در حال حاضر این تصفیه خانه به روش برکه تثبیت در مدار می باشد که برکه های اختیاری در طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب توسط هواده های مکانیکی هوادهی خواهند شد، لازم به توضیح می باشد که این اقدامات به همراه جداره­سازی خارج از قرار داد بیع متقابل در حال انجام می باشد.(شایان ذکر است تصفیه خانه فاضلاب در ابتدا طرح قابلیت تصفیه دبی حدود 39000 متر مکعب در روز را دارد و این میزان در اختیار شرکت های آب و فاضلاب استانی جهت واگذاری به سرمایه گذار با هدف تامین منابع مالی احداث، تکمیل و یا ارتقاء طرح های فاضلاب خواهد بود که در این بخش متوسط پساب قابل واگذاری 80 درصد پساب خروجی از تصفیه خانه درنظر گرفته شده است و 20 درصد باقی مانده پساب تولیدی در اختیار شرکت های آب منطقه ای قرار خواهد گرفت. بنابراین میزان پساب قابل واگذاری حدود 05/11 میلیون مترمکعب در سال می باشد ولیکن سرمایه گذار می بایست کل دبی 25/14 میلیون مترمکعب در سال را تصفیه نماید).  

حدود کار تعریف شده در بخش ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب

-         احداث واحد آشغالگیر و دانه گیر

-         اصلاح وضعیت سازه‌ای کانال ورودی

-         اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌های برکه‌ها

-         احداث سیستم گندزدایی

-         تکمیل عملیات برق رسانی (به واحد اشغالگیر و دانه گیر و گندزدایی و...)

      حدود کار تعریف شده در بخش توسعه تصفیه خانه فاضلاب

-         افزایش ظرفیت تصفیه خانه و شبکه فاضلاب بر اساس افزایش دبی فاضلاب ورودی طی سال های آینده: در این بخش لازم به توضیح می باشد که افزایش ظرفیت تصفیه خانه می بایست مورد مطالعه مجدد قرارگیرد و سرمایه گذاری در این بخش تعریف گردد. طی برآورد اولیه جمعیت افق طرح 342000 نفر بوده که تصفیه خانه فاضلاب موجود قابلیت تصفیه حدود 180000 نفر را داشته بنابراین نیاز به احداث دو مدول دیگر تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت هریک 18000 مترمکعب برشبانه روز است که سرمایه گذار می بایست بخشی از سرمایه تعریف شده را جهت احداث  حداقل یک مدول توسعه و همچنین تکمیل بخشی ازشبکه فاضلاب حداقل 10 کیلومتر در نظر گیرد. دوره احداث بخش های توسعه 3 ساله همزمان با طرح ارتقاء در نظر گرفته شود.

-         بهره‌برداری، راهبری، تعمیر و نگهداری کل تأسیسات فاضلاب در دوره واگذاری امتیاز استفاده از پساب؛

-         با توجه به این که بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب به عهده سرمایه گذار است لذا سرمایه گذار موظف به تهیه دستورالعمل بهره برداری از تصفیه خانه در دوره بهره برداری، با توجه به آخرین ابلاغیه از سمت سازمان برنامه بودجه و وزارت نیرو می باشد. همچنین نحوه نمونه برداری و پردازش داده های آزمایشگاهی در دوره بهره برداری آزمایشی، باید دقیقاً مطابق با آخرین نشریه های ابلاغ شده از سمت سازمان برنامه بودجه و وزارت نیرو صورت گیرد.

-         تحویل 20 درصد پساب تصفیه شده به شرکت آب منطقه ای بوشهر بر اساس استانداردهای مذکور در این فراخوان

-         *تبصره: حدود کار با توجه به نوع پروژه می‌توانند متغیر باشد.

- سرمایه پذیر: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

- مشاور: شرکت مهندسین پارس آرین آب

- دوره احداث: 16 ماه

-دوره بهره برداری تجاری: تا حداکثر 20 سال با ارائه مدل مالی

-دوره تامین سرمایه تعریف شده در بخش توسعه: از انتهای اولین سال اجرای عملیات ارتقا تصفیه خانه تا 3 سال

- راندمان تصفیه  خانه:  حدود 80 درصد

- جمعیت تحت پوشش:  180000 نفر

- محل اجرا:  تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر

ب- شرایط کلی برای سرمایه گذاری:

-دارا بودن رتبه 4 طرح و ساخت غیر صنعتی در رسته تأسیسات آب و فاضلاب یا دارا بودن رتبه 4 پیمانکاری در رشته آب به همراه معرفی یک مشاور ذیصلاح و دارای تجربه طراحی و نظارت حداقل دو تصفیه خانه فاضلاب

 

- سرمایه گذار به صورت شخص حقیقی یا حقوقی با داشتن سابقه مدیریتی قابل قبول، تامین و تخصیص سرمایه مورد نیاز را به عهده خواهد داشت.

ج-تاریخ، مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی :

 سرمایه گذاران واجد شرایط می توانند از تاریخ 24/06/1401  لغایت پایان وقت اداری 31/06/1401 جهت دریافت اسناد ارزیابی به سایت ستاد ایران مراجعه نمایند.

-مهلت تحویل اسناد ارزیابی تکمیل شده: تا ساعت 12 مورخ   و قابل بارگذاری در سایت ستاد ایران می­باشد.

- بدیهی است پس از بررسی مدارک ارزیابی که توسط شرکت کنندگان تکمیل و تحویل می شود، از سرمایه گذاران واجد شرایط جهت مذاکرات قراردادی دعوت بعمل خواهد آمد.

- سرمایه پذیر در رد یا قبول پیشنهادات فنی یا مالی سرمایه گذاران در تمام مراحل اختیار تام دارد.

-شماره فراخوان در سامانه ستاد: 2001001344000042

 

رشته مورد نیاز :
آب
مبلغ برآورد :
محل تامین اعتبار :
انتخاب کنید
مهلت خرید اسناد :
1401/06/31
تاریخ آگهی :
1401/06/24
تاریخ انقضا آگهی :
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal