از چه راه هایی می توان با سامانه 122 ارتباط گرفت؟
کارکنان
مرکز ارتباطات 122 به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و دریافت شکایات و در راستای
ارایه خدمات بهتر و تسهیل در ارتباط با شرکت آب و فاضلاب بوشهر ، پاسخگوی مشترکان
بوده و از راه های زیر به دریافت پیام ها و گزارش های مردمی مبادرت می ورزند :
شماره
تلفن 3 رقمی : 122
شماره
تلفن 4 رقمی : 1522
پست
الکترونیکی : 122.abfa.bu@gmail.com
صندوق
صوتی
شماره تلفن 3 رقمی : 122
نرم
افزار تلفن گویا به منظور دستیابی تلفنی مراجعین به اطلاعات خاص و یا برقراری
ارتباط مستقیم میان کارشناسانمرکز ارتباطات 122 و مخاطبان بصورت گویا طراحی شده
است.با این امکان ، 122 می تواند بدون هیچ گونه محدودیتی ، اطلاعات سازمانی و
خدمات قابل ارایه توسط مرکز را ( ضمن طبقه بندی ) بصورت گویا و شبانه روزی در
اختیار مراجعان تلفنی خود قرار دهد.
شهروندان
در تماس با شماره 122 با گروهای زیر مواجه می شوند:
شماره
1 : شکستگی لوله ، نشت و قطع و نوبت آب بندی آب
شماره
2 : ثبت شماره کنتور
شماره
3 : آخرین بدهی و پرداخت آن
شماره
4 : اطلاع از وضعیت آخرین قبض
شماره
5 : پرداخت قبض
شماره
6 : اتصال به اپراتور
شماره
7 : صندوق صوتی
شماره
8 : خروج از سامانه
پیام های متنی :
پیام
هایی که برای مشترکین ارسال می شود:
·
اعلام شماره حادثه
·
اعلام وضعیت حادثه
·
اعلام خاتمه کار
پیام
های که برای همکاران ارسال می شود :
·
اعلام حادثه صبت شده به
تفکیک منطقه و ناحیه
·
اعلام قطعی آب
صندوق صوتی
در
این بخش مشترکان بدون ماندن در صف انتظار پیام خود را بعد از ذکر نام و نام
خانوادگی و ذکر شماره پرونده و آدرس خود مشکل خود را اعلام می کنند. سپس در این
بخش پس از شنیدن تک تک پیام ها موارد مرتبط با موضوع آب فاضلاب و امور مشترکین
موارد غیر مرتبط حذف می شود و موارد مرتبط مانند شکستگی لوله های آب و فاضلاب
گرفتگی کنتور حوادث مربوط به کنتور مانند نشت شکستگی عدم مرمت آسفالت ثبت شماره
کنتور و غیره ثبت و ذخیره می گردد.
هنگام تماس با سامانه 122 به چه نکاتی باید توجه کرد؟
در
صورت بروز حادثه در خطوط انتقال ، انشعاب و شبکه مانند آبزدگی ، ترکیدگی لوله ،
نشتی فلکه و ... خونسردی خود را حفظ کرده با در دست داشتن قبض آب به منظور استفاده
از شماره اشتراک برای ثبت مشکل با 122 تماس بگیرید و پس از برقراری ارتباط با
کارشناسان پاسخگویی حتما شماره پیگیری خود را دریافت و تا حصول نتیجه نزد خود حفظ
کنید ، لازم به یاد آوری است به منظور جلوگیری از ایجاد خسارت به تاسیسات خود و
شرکت آبفا از بکارگیری افراد غیر متخصص برای برطرف کردن حوادث آب خودداری کنید.
ماموران
شرکت آبفا هنگام تعویض قرایت و نصب کنتور و انشعاب و سایر خدمات حق دریافت وجه نقد
را ندارند.در صورت برخورد با اینگونه موارد ، بلافاصله با شماره تلفن 122 تماس
بگیرید.
در
هنگام تماس با مرکز 122 ، سوالات کارشناسان را جدی گرفته و نهایت همکاری را در
ارایه پاسخ صحیح به این پرسش ها انجام دهید تا از گمراهی آنان جلوگیری شده و در
اسرع وقت نسبت به رفع حادثه اقدام شود.