تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
گذر از معضل خشکسالی و مدیریت تقاضا و مصارف بالای آب در شهرستان دشتستان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان است
مشکلات آبرسانی بخش‌های مرکزی سعدآباد و آبپخش با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس و فرماندار این شهرستان بررسی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهردر این بازدید با اشاره به اجرا طرح‌های مختلف آبرسانی در شهرها و روستاهای استان اظهار داشت: عبور از محدودیت‌های آبرسانی در فصل گرما از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهردر این بازدید با اشاره به اجرا طرح‌های مختلف آبرسانی در شهرها و روستاهای استان اظهار داشت: عبور از محدودیت‌های آبرسانی در فصل گرما از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

ابوالحسن عالی مدیریت مصرف آب را یکی از راهکارهای مهم و اساسی در جلوگیری از تنش کم آبی دانست و تصریح کرد: همکاری مردم در صرفه‌جویی آب در شهرها و روستاها ستودنی است که در این راستا مدیریت مصرف آب در خانوارها باید به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی نوسازی شبکه‌های آبرسانی را یکی از برنامه‌های مهم دانست و بیان کرد: شبکه‌های فرسوده که هدر رفت آب بالایی دارند نوسازی آنها آغاز شده و کاهش هدر رفت آب از شبکه‌های آبرسانی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از توجه استاندار و معاون امور عمرانی در تخصیص اعتبارات و حل مشکلات آبرسانی گفت: جلوگیری از هدر رفت آب از اهم برنامه‌ها است و در این راستا نوسازی حدود 6 کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی در شهرهای وحدتیه، سعدآباد ، آبپخش و روستاهای دشتستان در دستور کار قرار دارد.

عالی با اشاره به اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در دشتستان افزود: آب‌شیرین‌کن وحدتیه - دالکی حداکثر تا پایان تیرماه امسال راه‌اندازی می‌شود که با افتتاح آن در شبانه‌روز 6 هزار و 500 مترمکعب به ظرفیت آب این منطقه افزوده می‌شود.

وی تسریع در راه‌اندازی سیستم تصفیه آب شهر سعدآباد را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: راه‌اندازی طرح آبرسانی سعدآباد - آب‌پخش به ظرفیت 8 هزار و 500 مترمکعب نقش مهمی در حل مشکل آب این شهرها و روستاهای منطقه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تشکیل اکیپ برخورد با انشعابات غیرمجاز آب در سطح شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: استفاده از آب شبکه‌های آبرسانی، ویژه شرب خانوارها است و در این راستا جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته است.
تاریخ:
1401/03/15
تعداد بازدید:
467
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal