تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
عملیات اجرایی خط انتقال آبرسانی برازجان - گناوه آغاز شد
همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر عملیات اجرایی نوسازی بخشی از خط انتقال آبرسانی برازجان گناوه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای اجرای این خط انتقال آب 70 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و بعنوان یکی از پروژه‌های جهاد آبرسانی با همت قرارگاه امام حسن (ع) اجرا می‌شود.

ابوالحسن عالی افزود: این پروژه آبرسانی به صورت 2 منظوره است به این معنی در مواقعی که خط کوثر دچار افت می‌شود این خط می‌تواند آب را از خطوط آبرسانی کازرون به گناوه و ریگ منتقل کند و در مواقعی که می‌خواهیم آب خط کوثر به دشتستان منتقل شود از انشعاب پوزگاه آب را به اندازه کافی به شبانکاره، سعدآباد وآبپخش می‌رساند.

وی ادامه داد: امسال به ارزش هزار میلیارد تومان پروژه شامل حفر چاه، احداث آب شیرین کن، مخزن، احداث، توسعه و نوسازی خطوط انتقال در شهرستان دشتستان در مرحله آغاز عملیات اجرایی و افتتاح است.

عالی اظهار کرد: با اجرای پروژه خط انتقال برازجان گناوه 120 هزار نفر در قالب 45 هزار خانوار در پنج شهر و 20 روستا از مزایای اجرای این خط بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه محل تامین آب خط انتقال گناوه - برازجان از خط انتقال کوثر است گفت: طول خط انتقال گناوه - برازجان به طول 6هزار و 300 متر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هدف از اجرای پروژه خط انتقال گناوه - برازجان را نوسازی خط انتقال در راستای افزایش ظرفیت شهرهای آبپخش، شبانکاره، سعدآباد، گناوه و روستاهای تابعه عنوان کرد.
تاریخ:
1401/11/21
تعداد بازدید:
220
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal