تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مناسبت 22 بهمن/ دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 22 بهمن انقلاب اسلامی از شهروندان به حضور حماسی در راهپیمایی بزرگداشت 22 بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در متن پیام ابوالحسن عالی آمده است: کشتی متلاطم انقلاب اسلامی همچنان در دریاها و اقیانوس های خشن و از میان طوفانها و موجهای سهمگین راه خود را با صلابت می پیماید.
دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی،معنویت،آزادی و استقلال را در گوش جهان و جهانیان طنین انداز کرد.
بی شک ایستادگی و حضور مردم در مقابل زورگویان خارجی و کج اندیشان و مفسدان داخلی موجب خشم آنان و متحمل هزینه های سنگین خواهد بود.
اینک 44 بهار انقلاب را با همه شادکامیها و ناکامیهایش پشت سر میگذاریم با درک شرایط موجود و با امید به آینده ای بهتر و روشن تر با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن. ضمن گرامیداشت یاد و خاطرهٔ امام راحل و شهیدان همیشه جاوید،وفاداری خود را نسبت به جمهوری اسلامی،آرمانها و ارزش های انقلاب اثبات نموده و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام نماییم.
ابوالحسن عالی
رییس هیئت مدیره و مدیر عامل
شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
تاریخ:
1401/11/21
تعداد بازدید:
263
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal