تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در ارزیابی وزارت نیرو خوش درخشید
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در ارزیابی وزارت نیرو خوش درخشید
براساس رای هیئت داوران جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با مدیریت عذرا غلامحسینی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: از ملاک‌های مهم در این ارزیابی بکارگیری ظرفیت های مختلف در سایه تعامل موثر با رسانه برای ترویج مباحث مرتبط با حوزه آب بوده است که استان بوشهر در این شاخص با ارائه راهکارهای خلاقانه بر بستر رسانه های مختلف دیداری و شنیداری توانست رتبه برتر کشوری کسب کند.

پوشش گسترده خدمات دولت در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاها و بویژه مناطق کوهستانی و صعب العبور استان بوشهر از دیگر ملاک های انتخاب روابط عمومی شرکت آبفا استان به عنوان روابط برتر در حوزه صنعت آب و برق است.

استان بوشهر در چند سال اخیر از استان های دارای تنش آبی بوده است که به لطف تنوع منابع تامین آب شرب استان بوشهر بویژه با احداث آب شیرین کن ها در نقاط متعدد استان توانسته به طور نسبی از شرایط تنش فاصله بگیرد.

در کنار تنوع بخشی به منابع تامین آب شرب، ترویج راهکارهای مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت آب در بین هم استانی ها در بخش خانگی از جمله راهکارهای اثر گذار در مسیر کمک به تامین آب شرب پایدار بوشهری ها بوده است.

تاریخ:
1401/11/26
تعداد بازدید:
375
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal