تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
تجلیل فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان
سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت پنج اسفند روز مهندس از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در متن تقدیر سردار رزمجو خطاب به مهندس عالی آمده است: پویایی جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مهندسانی است که با بهره‌گیری از دانش فنی چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت در آورده و ضامن بقا و توسعه پایدار کشور می‌باشند.

پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند عالیقدر ایران خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز ملی مهندسی در جهت تجلیل از مهندسان به عنوان پیشگامان عرصه سازندگی و بازگو کننده رسالت این قشر فرهیخته در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی این مرز و بوم نامگذاری گردیده است.

جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مهندسانی است که با بهره‌گیری از دانش فنی چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت در آورده و ضامن بقا و توسعه پایدار کشور می‌باشند.

روز ملی مهندس بهانه‌ای است تا از زحمات بی‌شائبه و ارزشمند مهندسان بسیجی و زحمتکش تقدیر نمود.

اینجانب به پاس تلاش‌های صادقانه و اهتمام ارزشمند جنابعالی در همکاری با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری این لوح سپاس را که نشان از شایستگی شما در راه

کسب مدارج علوم فنی و مهندسی در تراز ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است را تقدیم‌تان می‌نمایم و تداوم درخشش‌های امیدآفرینتان را در سایه عمل به تدابیر و منویات امامین انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم.

تاریخ:
1401/12/08
تعداد بازدید:
278
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal