تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در بوشهر با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور دولت مردمی به این استان میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو با حضور کارگر نجفی از معاونت سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات و محمد محمدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو، محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفای کشور به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر نیرو در سالن ورزشی مخابرات بوشهر (جنب میدان رفاه) برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار کرد: این ویژه برنامه از سری برنامه‌های ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر است که از روز چهارشنبه تا جمعه این هفته پذیرای هم استانی ها خواهد شد.

وی بیان کرد: بوشهریها برای دیدار با نمایندگان تام الاختیار وزارت نیرو می‌توانند در سه روز یاد شده از ساعت 8 تا 18 در سالن ورزشی مخابرات بوشهر (جنب میدان رفاه) حضور پیدا کنند.

عالی ادامه داد: این ارتباط بدون واسطه گامی مهم در خدمت رسانی به هم استانی ها است که با نگاه ویژه وزارت نیرو برای خدمت رسانی شایسته انجام می‌شود.

وی گفت: وزارت نیرو از دستگاه‌های پیشرو در برقراری ارتباطات بدون واسطه با جامعه هدف خود است. شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر نیز دیدارهای عمومی هفتگی خود را در همین راستا برگزار می کند.

تاریخ:
1401/12/10
تعداد بازدید:
449
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal