تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی سیراف به جم در استان بوشهر
وزیر نیرو همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، از ایستگاه پمپاژ یک خط آبرسانی سیراف به جم در این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموز همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، "ابوالحسن عالی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در حاشیه بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی سیراف به جم گفت: طرح آبرسانی سیراف - جم از جمله پروژه‌های شاخص وزارت نیرو بود که افتتاح آن با دستور رئیس جمهور محقق شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: این طرح آبرسانی دو شهر و و روستاهای تابعه را تحت پوشش قرار داده و جمعیت تحت پوشش آن 120 هزار نفر در افق طرح است.
عالی ادامه داد: منبع تامین آب این پروژه در حال حاضر خط انتقال کوثر در نظر گرفته شده، اما در آینده‌ای نزدیک به آب شیرین‌کن سیراف- جم تغییر خواهد کرد.
وی یادآور شد: خط انتقال آب این پروژه 42 کیلومتر و خط برق آن 31 کیلومتر است که مجموع اعتبار آن نیز هشت هزار و 410 میلیارد ریال است.
عالی بیان کرد: از مهمترین اهداف این پروژه، آبرسانی به بخش مرکزی شهرستان جم است که در چندماهه اخیر با تلاش جهادی سرعت و شتاب بسیار خوبی در روند اجرای آن محقق شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: بوشهر از استان‌های پیشگام در احداث آب‌شیرین‌کن است که این شرایط نویدبخش افزایش پایداری تامین آب شرب در استان بوشهر است.
عالی افزود: در استان بوشهر اکنون چندین پروژه آب‌شیرین‌کن در دست احداث است که بر اساس تاکید رئیس جمهور حمایت اعتباری بسیار خوبی از این پروژه‌ها محقق خواهد شد.
تاریخ:
1401/12/12
تعداد بازدید:
260
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal