تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
احداث آب شیرین‌کن‌ها از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم است / ضرورت اطلاع رسانی فعالیت های امیدآفرین برای مردم
مدیر کل بازرسی وشکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: احداث آب شیرین‌کن‌ها از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم است که استان بوشهر نیز در این شاخص از استان‌‎های پیشتاز کشور است.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، محمد رسولی امین در نشست با مدیران این شرکت اظهار کرد: تبیین فعالیت شرکت های آب و فاضلاب کشور گامی مهم در جهت امید آفرینی در جامعه است که باید به آن اهتمام جدی داشته باشیم.
وی بیان کرد: شرکت های آب و فاضلاب از دستگاه‌های خدماتی پیشران است که بازخورد مثبت فعالیت های این شرکت در بین مردم به وضوح نمایان شده است.
رسولی امین ادامه داد: این شرکت برای سال جاری با عزمی مصمم و اراده ای راسخ تلاش می کند تا به عمده مطالبات مردم در حوزه آب و فاضلاب پاسخی شایسته دهد.
وی تاکید کرد: کار برای مردم ارزشمند و خدمت به مردم بالاترین عبادت است که این مهم باید سرلوحه کار تمامی فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور باشد.

رسولی امین افزود: در استان بوشهر در بخش های آب و فاضلاب اقداماتی ارزشمند و امیدآفرین صورت گرفته است که بدون تردید این روند خدمت رسانی باید در سال جدید با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.
وی عنوان کرد: یکی از چالش های استان بوشهر در حوزه تامین آب شرب بوده است که با نگاه ویژه رئیس جمهور و وزیر نیرو این استان رتبه نخست احداث آب شیرین کن را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تمام نیروهای این شرکت برای عید نوروز پای کار آمدند تا آب شرب هم استانی ها و مسافران نوروزی به نحوی مطلوب و شایسته تامین شود.
ابوالحسن عالی افزود: استان بوشهر در سال 1401 به دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه تامین آب شرب پایدار دست پیدا کرد که این روند امسال نیز با بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شاخص تداوم پیدا خواهد کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ارتقاء شاخص بهره وری به عنوان یکی از درخواست‌های مهم رئیس جمهور از دستگاه‌های اجرایی، در اولویت های راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای سال جاری قرار گرفته است.
عالی ادامه داد: درخصوص اقدامات موردنیاز تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" نیز از هم اکنون برنامه ریزی خوبی برای سال 1402 برنامه ریزی شده است.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: برای سال جاری برنامه ریزی شده با کاهش هزینه ها به ارتقاء شاخص بهره وری شرکت کمک شایانی شود.
عالی ادامه داد: درخصوص مهم ترین فعالیت های شرکت در سال 1402 برنامه ریزی مناسبی گرفته تا پروژه های هدف شرکت آبفا استان بوشهر یکی پس از دیگری مورد بهره برداری قرار گیرند.
تاریخ:
1402/01/08
تعداد بازدید:
393
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal