تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
کارگاه آموزشی بانوی آب در شهرستان دشتی برگزار شد
کارگاه آموزشی بانوی آب به عنوان یکی از برنامه های شاخص در زمینه فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب در شهرستان دشتی برگزار شد .
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار داشت : با افزایش فزاینده و بی رویه مصرف آب شرب در بخش خانگی استان برنامه های فرهنگی متنوعی در این زمینه اجرایی شده است .
عذرا غلامحسینی افزود : یکی از این برنامه ها ، کارگاه آموزشی بانوی آب با حضور بانوان است تا با انتقال مفاهیم مدیریت مصرف به خانواده ها ، به کاهش مصرف بی رویه آب شرب در بخش خانگی کمک کرد .
وی بیان کرد : سرانه مصرف آب شرب در استان بوشهر 221 مترمکعب و 64 مترمکعب فراتر از متوسط کشوری است که این نشان از اهمیت وافر برنامه های فرهنگ سازی برای ترویج مصرف بهینه آب در استان بوشهر است .
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در این بخش از ابتدای سال جاری به جامعه هدف شرکت آب و فاضلاب در حوزه مدارس و خانواده ها برنامه هایی با حضور کارشناسان مجرب و متخصص اجرایی شده است .
غلامحسینی ادامه داد : با ورود استان بوشهر به پیک مصرف آب شرب ، بدون تردید تمامی مشترکان باید در راستای ایفای مسئولیت انسان دوستانه و توجه به آموزه های دینی از مصرف بی رویه آب به طور جد اجتناب کنند .
وی افزود : مصرف بخش آب شرب در حوزه های کشاورزی و دامداری ، وجود انشعابات غیرمجاز و فرسودگی شبکه توزیع و انتقال در برخی از مناطق به ترتیب از مهم ترین عوامل در هدررفت آب شرب هستند .
غلامحسینی عنوان کرد : شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای مدیریت این موضوع برنامه های متنوعی را اجرایی کرده است .
تاریخ:
1403/03/12
تعداد بازدید:
260
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal