تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
تاکید مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب / نمازگزاران در ترویج فرهنگ مصرف بهینه پیشگام باشند
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه گفت : فرارسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب فرصت مغتنمی است تا از این ظرفیت برای کاهش مصرف بی رویه آب تبلیغ کرد .
سید رضا علوی مدیر آبفا شهرستان گناوه در مصلی نماز جمعه گناوه در جمع نمازگزاران اظهار داشت : براساس آموزه های دین مبین اسلامی صرفه جویی در مصرف باید همواره مورد توجه جدی باشد .
وی بیان کرد : افزایش مصرف آب در ماه های گرم تهدیدی جدی برای تأمین آب پایدار محسوب شده از این رو باید همگان برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب پیشگام باشند .
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه ادامه داد : در دولت شهید رئیسی اقدامات ارزشمندی در حوزه آبرسانی اجرایی شده که به شکرانه این اقدامات باید همگان از مصرف بی رویه آب به عنوان نعمت بی بدیل خداوندی اجتناب کنند .
علوی اضافه کرد : در همین راستا در هفته پیش رو ویژه برنامه های متنوعی در شهرستان گناوه اجرایی می شود تا شهروندان بیش از پیش نسبت به مقوله مصرف بهینه آب توجه داشته باشند .
وی گفت: ویژه برنامه های صرفه جویی در مصرف آب از 25 خردادماه آغاز شده و تا پایان این ماه تداوم دارد .
علوی اظهار کرد : استان بوشهر در ارزیابی وزارت نیرو به عنوان دومین استان کشور از حیث خشکسالی معرفی شده که چنین جایگاهی می طلبد تمامی مشترکان در راستای احساس مسئولیت اجتماعی آب را به نحو بهینه مصرف کنند .
تاریخ:
1403/03/26
تعداد بازدید:
110
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal