تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مرکز ارتباطات مردمی سامانه سامد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و ارتقای سطح رضایت‌مندی مشترکان ، در سامانه سامد پاسخگوی شماری از مشترکان شد .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : حضور در مرکز سامانه سامد و ارتباط با مشترکان از سری برنامه‌های ارتباط مردمی است که همواره در اولویت‌های شرکت آبفا استان بوشهر قرار دارد .
وی بیان کرد : شنیدن نظرات ، پیشنهادات و همچنین بررسی و حل مشکلات احتمالی از جمله رویکردهای اصلی در ارتباط مستقیم با مشترکان است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : نظرات و پیشنهادات مشترکان بدون تردید می‌تواند نقش بسزایی در بهبود و توسعه خدمات شرکت آبفا داشته باشد به همین دلیل از تمامی مشترکان انتظار داریم که هیچ‌گاه پیشنهادهای سازنده خود را از خادمان صنعت آب استان دریغ نکنند .
عالی همچنین با قدردانی از همکاری و همراهی مشترکان ، اظهار کرد : امیدواریم در برنامه‌های ارتباط مستقیم با مردم ، گامی مؤثر در جهت بهبود خدمات و افزایش رضایت‌مندی آنان برداشته شود .
وی همچنین از درک شایسته هم‌استانی‌ها از وضعیت کم‌آبی بوشهر در سال جاری قدردانی کرد و خواستار مصرف بهینه آنان در مصرف آب شد .
تاریخ:
1403/04/27
تعداد بازدید:
80
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal