تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پروژه توسعه خط انتقال آب دیلم 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : پروژه توسعه خط انتقال آب دیلم به‌ عنوان یکی از پروژه‌های شاخص این شهرستان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار کرد : طول خط انتقال شهرستان دیلم در مجموع 5.2 کیلومتر است که از این میزان تاکنون 3.75 کیلومتر آن کار شده است .
وی بیان کرد : احداث این خط ، 36 روستا با جمعیت 6 هزار و 360 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : پروژه توسعه خط انتقال آب دیلم به افزایش پایداری آب و همچنین ارتقای سطح کیفی آب روستاهای هدف کمک وافری می‌کند .
وی افزود : در شهرستان دیلم پروژه احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ بندر امام حسن پیشرفت فیزیکی 12 درصد داشته و برق رسانی سایت مخزن و اجرای کانال زهکشی مخزن به اتمام رسیده است .
عالی ادامه داد : به موازات این پروژه ، طرح توسعه خطوط انتقال در مناطق مختلف استان بوشهر در دست احداث است که برخی از آن‌ها در دهه فجر آماده بهره‌برداری می‌شود .
وی اظهار کرد : اجرای چنین پروژه‌هایی به واسطه کاهش هدررفت و تقویت فشار آب برای مشترکان بسیار حائز اهمیت است ؛ بر همین اساس ، در مناطق دارای تنش آبی ، طرح نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی با جدیت در دستور کار قرار دارد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : تابستان امسال با اجرای پروژه‌های مقابله با تنش آبی ، مشکلات هم‌استانی‌ها برای تأمین آب شرب به میزان قابل توجهی کاهش یافت ؛ ولی با این حال هنوز تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله داریم .
عالی افزود : پیش‌بینی می‌شود با اتمام پروژه‌های آب‌شیرین‌کن‌های در دست احداث ، شاهد تحولی چشمگیر در وضعیت تأمین آب شرب هم‌استانی‌ها باشیم .
تاریخ:
1403/06/24
تعداد بازدید:
185
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal