تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
برگزاری آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شرکت آبفا استان بوشهر / بوشهری‌ها در دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل ایفا کردند
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: همه ایرانیان در دفاع مقدس نقش مؤثر داشتند، اما برخی از این نقش‌ها خاص و اختصاصی بود که در این بین بوشهری‌ها از لحاظ همجواری با دریا نقشی بی‌بدیل ایفا کردند

دریادار دوم حیدر هنریان‌مجرد روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: گرچه صدام گوشه چشمی به خاک ایران اسلامی داشت، اما هدف اصلی تهاجم وی مقابله با انقلاب اسلامی به‌عنوان پدیده‌ای نوظهور، دینی، عقیدتی و مذهبی بود.

وی بیان کرد: اکنون نیز حکومت‌های دینی و کشورهایی که عنوان اسلامی دارند آن‌طور که باید نیستند و در این بین هنوز به کشور خودمان نیز ایراداتی وارد است زیرا قوانین و مقررات اسلام به‌طور تمام و کمال در کشور پیاده نشده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: با این حال مایه مباهات است که ایران اسلامی تحت ولایت و زعامت فردی شایسته از سلاله نبی مکرم اسلام (ص) حکومت و خدمت می‌کند.

هنریان‌مجرد ادامه داد: دفاع مقدس از حیث اقتصادی نیز پایه‌های اقتصاد مقاومتی را شکل داد و آن را محکم کرده است.

وی گفت: ایران اسلامی با توانمندی‌های خود اکنون در اکثر بحث‌های دفاعی در رتبه‌های برتر دنیا قرار دارد و در اوج اقتدار است.

هنریان‌مجرد افزود: توانمندی دریانوردی در اقیانوس‌ها برای نیروی دریایی سپاه یک آرزو بود که این مهم اکنون به‌خوبی و در نهایت اقتدار محقق شده است.

وی عنوان کرد: بخشی از افتخارات مربوط به سبقه استان بوشهر است که عنوان پایتخت مقاومت برازنده مردم دریادل و شجاع این خطه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ادامه باصلابت راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

ابوالحسن عالی افزود: جامعه در شرایط کنونی نیاز مبرم به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و این روحیه از الزامات اصلی برای رسیدن به قله پیشرفت و تعالی است.

وی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با برخورداری از کارکنانی با روحیه و تفکر بسیجی همواره تلاش می‌کند تا خدمت‌گذاری شایسته برای هم‌استانی‌ها باشد.

تاریخ:
1403/07/03
تعداد بازدید:
130
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal