تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
احداث 18.5 کیلومتر خط انتقال آب خیرآباد شهرستان دشتستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پروژه توسعه خط انتقال آب خیرآباد شهرستان دشتستان 18.5 کیلومتر است که این طرح اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: این خط انتقال آب شرب هفت روستای 2 هزار و 378 خانواری با هشت هزار و 202 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های شاخص آبرسانی در حوزه روستایی استان بوشهر است که در بهبود وضعیت تأمین آب شرب روستاهای هدف نقشی قابل‌توجه و مهم ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی و توسعه خطوط انتقال و توزیع آب شرب یکی از اولویت‌های راهبردی این استان برای بهبود وضعیت آبرسانی در استان است که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی عملیاتی شده است.

عالی ادامه داد: این طرح در 194 روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست احداث است که شمار قابل‌توجهی از آن‌ها به سرانجام رسیده و موجب افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان شده است.

وی افزود: استان بوشهر با وجود کاهش چشمگیر منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های پیاپی توانست تابستان امسال را با کمترین چالش ممکن سپری کند.

عالی یادآور شد: در استان بوشهر با وارد مدار شدن آب‌شیرین‌کن‌های جدید، وضعیت تأمین آب شرب استان بوشهر متحول شده و پایداری بسیار خوبی در تأمین آب شرب مشترکان ایجاد خواهد شد
تاریخ:
1403/07/07
تعداد بازدید:
127
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal