تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مناسبت شهادت رهبر حزب الله لبنان
بسم الله الرحمن الرحیم «إنّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ اسْتقاموا تتنزّل علیْهم الْملائکة ألاّ تخافوا و لاتحْزنوا و أبْشروا بالْجنّة الّتی‏ کنْتمْ توعدون» (فصلت: 30) آنان که گفتند: محققا پروردگار ما خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند فرشتگان رحمت بر آنها نازل شوند (و مژده دهند) که دیگر هیچ ترسی (از وقایع آینده) و حزن و اندوهی (از گذشته خود) نداشته باشید و شما را به همان بهشتی که (انبیا) وعده دادند بشارت باد

بار دیگر باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی، خون پاک چند تن دیگر از فرماندهان غیور و سربازان فداکار جبهه مقاومت را به زمین ریخت به همین مناسبت شهادت مجاهد بزرگ و سید شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و سرادر نیلفروشان و دیگرفرماندهان و سربازان جبهه مقاومت که یادآور خوی وحشیانه و ستمگرانه رژیم اشغالگر قدس است را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، تمامی ملت ایران، لبنان، مردم مقاوم غزه و فلسطین و تمام نیرو‌های جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. بی‌گمان، شهادت سرداران رشید نه تنها خللی در عزم و اراده نیرو‌های مقاومت وارد نخواهد کرد، بلکه بر همبستگی و قدرت جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم صهیونیستی می‌افزاید.

رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی که پس از شکست‌های پیاپی در برابر رزمندگان مقاومت، از هیچ جنایتی دریغ نکرده است، اکنون با هدف قرار دادن رزمندگان حزب‌الله و مردم بی‌دفاع لبنان و فلسطین، در تلاش است تا اراده مقاومت را بشکند. اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی، بحول و قوه‌ی الهی کوبنده‌تر خواهد شد. ذات پلید رژیم صهیونی در این حادثه، به پیروزی دست نیافته است.

ابوالحسن عالی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
تاریخ:
1403/07/08
تعداد بازدید:
130
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal