تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در شبکه فاضلاب بوشهر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال
روح اله دوانی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: چهار دستگاه تابلو برق با اعتبار 50 میلیار ریال اعتبار در شبکه فاضلاب نصب شد

روح اله دوانی در توضیح این خبر اظهار داشت: در راستای بهبود عملکرد و افزایش راندمان ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب شهر بوشهر، 4 دستگاه تابلو برق جدید تهیه و نصب شده است.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتباری حدود 50 میلیارد ریال اجرا شده و نقش مهمی در افزایش بهره‌وری این ایستگاه‌ها خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط خاص ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و تأثیر فرسودگی سریع تجهیزات بر عملکرد این سیستم‌ها، افزود: با توجه به شرایط اقلیمی و فرسودگی سریع تأسیسات، اورهال و بهسازی این تجهیزات امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است زیرا این اقدامات نه تنها عمر مفید تجهیزات را افزایش می‌دهد، بلکه از بروز اختلالات در سیستم فاضلاب شهری جلوگیری می‌کند.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرای این شرکت اشاره و گفت: پروژه‌های احداث شبکه فاضلاب در بنادر گناوه و دیلم در حال حاضر در مراحل پایانی خود قرار دارند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

دوانی همچنین به پروژه فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه که از سال گذشته آغاز شده، با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و انتظار می‌رود در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این پروژه‌ها علاوه بر کاهش آلودگی‌های محیطی، گامی مهم برای ارتقای سطح بهداشت عمومی بهداشتی است از این رو انتظار می‌رود تمامی اعتبارات موردنیاز آن تامین شود..

تاریخ:
1403/07/14
تعداد بازدید:
101
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal