تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
شستشوی 300 کیلومتر از شبکه فاضلاب استان بوشهر در نیمه نخست امسال
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای عملیات شستشوی 300 کیلومتر از شبکه فاضلاب سه شهر این استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد

ابوالحسن عالی با اشاره به اهمیت آمادگی زیرساخت‌های شبکه فاضلاب پیش از آغاز فصل بارندگی، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از مشکلات احتمالی در شبکه‌های فاضلاب و به منظور حفظ و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات شستشوی 300 کیلومتر از شبکه فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم انجام شده است.

وی بیان کرد: شستشوی شبکه‌های فاضلاب در این مناطق به منظور کاهش گرفتگی‌ها، جلوگیری از پس‌زدگی فاضلاب و رفع آلودگی‌های احتمالی انجام شده که نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از خسارات احتمالی ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در کنار عملیات شستشوی شبکه، طی شش ماهه نخست سال، سمپاشی 15 هزار باب آدمرو نیز به منظور کنترل و کاهش مشکلات بهداشتی انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین 668 فقره حادثه مرتبط با شبکه فاضلاب توسط معاونت بهره‌برداری این شرکت به‌موقع رفع و مدیریت شده است.

عالی اظهار کرد: این اقدامات در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی و جلوگیری از هرگونه بحران احتمالی در شبکه فاضلاب استان انجام می‌شود و تلاش‌ها برای بهبود مستمر تاسیسات و خدمات ادامه خواهد داشت.
تاریخ:
1403/07/29
تعداد بازدید:
78
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal