تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
درخشش تیم واکنش سریع شرکت آبفا بوشهر در مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو
تیم واکنش سریع و یاری رسان آبفا بوشهر در مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو منطقه مرکزی جنوب کشور در استان اصفهان خوش درخشید

به گزارش روابط عمومی، حسین اکبریان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو به پاس عملکرد تیم شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، با اهدا لوح تقدیر از اعضای این تیم (آقایان مصطفی خواجه ، رضا پوران ،عدنان رشیدزاده ،محسن رنجبر ، حیدر شاکری ،سید ابراهیم موسوی زاده و شاهین نیک ذات) تجلیل کرد.

در متن لوح تقدیر اهدایی آمده است: پدافند غیرعامل یکی از راهبردهای اساسی مصون‌سازی کشور و حفظ سرمایه‌های ملی در جهت نیل به توسعه پایدار است و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر اهتمام به این امر توصیه و تاکید داشته‌اند.

در این خصوص، تلاش مدیران و کارکنان صنعت آب و برق برای تامین زیرساخت‌ها و تداوم این دو خدمت بنیادین و حیاتی بسیار مهم است و برای دستیابی به نتیحه مطلوب، علاوه بر کاهش خطر و آسیب پذیری، تمرین و آموزش نیز به منظور تقویت دانش، مهارت و آمادگی پاسخ به انواع حوادث محتمل، ازاقدامات موثر و ضروری است.

بر این اساس و با اهدای این لوح، از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی برای برگزاری مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکزی جنوب کشور قدردانی نموده، تندرستی و سربلندی شما را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

تاریخ:
1403/07/30
تعداد بازدید:
76
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal