تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام مهندس حمزه پور مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر
بسم الله الرحمن الرحیم جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا( اسرا -81) حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا( اسرا -81)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به ثمر رساندند.

ایام‌الله دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و طلوع آفتاب معنویت، در 22 بهمن‌ماه 1357 با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود. انقلابی که برهه‌ای از تاریخ این مرزوبوم کهن بوده و برگ زرینی را در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند. 22 بهمن به ما آموخت که هر کار بزرگی با عزم و اراده مردم و ملت انجام شدنی است.

در آغاز ایام الله مبارک دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل ودومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ونیز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه استان بوشهر تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم. و عزت، سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند سبحان خواستارم.

تاریخ:
1399/11/12
تعداد بازدید:
1034
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal