تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی آب
ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با صدور پیامی روز جهانی آب را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در متن ابوالحسن عالی آمده است: 2 مارس برابر با 2 فروردین، از سوی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی آب نام‌گذاری شده است و فلسفه نامگذاری این روز ترویج و آگاه ‌سازی مردم در مورد ارزش حیاتی آب است.

آب برای کلیه موجودات زنده اعم از انسانها، گیاهان، جانوران و کل اکوسیستم کره زمین نقش کلیدی و انکارناپذیری دارد.

بیش از دو سوم وزن بدن ما و اغلب جانداران را آب تشکیل داده و اساس تمدن و شهرهای ما بر آب بنا گذاشته شده و دومین ارزش آب، ارزش فرهنگی این مایع حیات بخش است.

امسال روز جهانی آب با رویکرد شتاب در تغییر از طریق مشارکت و همکاری نام‌گذاری شده چراکه براساس مطالعات سازمان ملل جهان همچنان در مسیر دستیابی به اهداف توسعه پایدار در زمینه آب و بهداشت تا سال 2030 قرار ندارد و چنین شرایطی منجر شده تا روز جهانی آب در سال جدید میلادی با نام شتاب در تغییرات این حوزه دنبال شود.

با کارشناسی‌های صورت گرفته مهم‌ترین عامل در دستیابی به این اهداف در زمان باقی‌مانده، به‌کارگیری ظرفیت‌های سازمان‌ها و نهادها و مشارکت و همکاری آنها برای شتاب ‌بخشیدن به اقدامات است.
هنگام صحبت از بحران جهانی آب و بهداشت شاید تجسم این موضوع اندکی دشوار باشد اما آمار و حقایق به وضوح اهمیت درک بحران و یافتن راهکار را عنوان کرده‌اند.
تاریخ:
1402/01/02
تعداد بازدید:
353
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal