تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
عملیات اجرایی سه پروژه آبرسانی شهرستان دشتی آغاز شد
همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر عملیات اجرایی سه پروژه آبرسانی شهرستان دشتی با حضور فرماندار و خدادای معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آغاز شد.
معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: سه پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای کردوان سفلی، چاه حسین جمال و شیخیان ماری به ترتیب با 220، 120 و 90 میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده است.
عبدالله خدادادی افزود: پروژه کردوان سفلی یک روستای 160 خانواری با جمعت 510 نفر را تحت پوشش قرار می دهد که زمان اجرا این پروژه 10 ماه تعیین شده است.
وی ادامه داد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال نیز ظرف مدت 10 ماه اجرا خواهد شد که یک روستای 41 خانواری با 123 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار خواهد داد.
خدادادی اضافه کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای شیخیان ماری نیز ظرف مدت 10 ماه اجرا می شود که این پروژه یک روستای 50 خانواری با 171 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.
معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: در پروژه نوسازی شبکه توزیع آب سه روستای شهرستان دشتی 15 هزار و 300 متر شبکه توزیع آب در اقطار مختلف و حدود 300 فقره انشعاب نصب شده است.وی گفت: منبع تامین آب هر سه پروژه یاد شده خط کوثر بوده که در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیاتی شده است.
معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: دشمن امروز با تمام توان در تلاش برای ناامید کردن مردم است که عمده هدف از اجرا این رویکرد نیز کاهش مشارکت مردمی در انتخابات 11 اسفندماه است.
خدادادی بیان کرد: اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب در روستاها بیشتر با هدف کاهش هدررفت و افزایش پایداری آب شرب روستاها است.
وی گفت: در این زمینه تلاش شده تا پروژه عملیاتی شده در سنوات گذشته تا پیش از پیک بار تابستان آماده بهره برداری شود.
تاریخ:
1402/11/21
تعداد بازدید:
166
منبع:
نویسنده:
# جهاد آبرسانی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal