تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
طرح نشت یابی ماهواره ایی شبکه های توزیع آب استان بوشهر عملیاتی شد / رصد 1000 کیلومتر شبکه توزیع آب استان برای رفع نشت در شهرهای بوشهر وکنگان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح نشت یابی شبکه توزیع آب این استان با هدف کاهش هدررفت و افزایش پایداری آب مشترکان عملیاتی شد.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: طول شبکه توزیع آب استان بوشهر هفت هزار و 700 کیلومتر است که از این میزان 576 کیلومتر آن در شهر بوشهر واقع است. وی بیان کرد: فاز نخست این طرح در یک بازه زمانی سه ساله در شهرهای بوشهر و کنگان بطول تقریبی 1000 کیلومتر اجرایی و سپس در سایر شهرهای استان برحسب اولویت نسبت به نشت یابی شبکه توزیع آب آنها اقدام می شود. عالی ادامه داد: در گام نخست این طرح تاکنون بیش از 10 کیلومتر از شبکه توزیع آب در بافت تاریخی شهر بوشهر نشت یابی شد که در این محدوده با شناسایی 18 نقطه دارای نشت نسبت به رفع آنها اقدام شد. وی با اشاره به اینکه تا پایان سال عملیات نشت یابی در بیش از 100 کیلومتر از شبکه توزیع آب استان بوشهر اجرایی می‌شود، اظهار کرد: میزان هدررفت آب در شبکه توزیع آب استان بوشهر اکنون حدود 33.5 درصد است که در یک بازه زمانی پنج سال باید بیش از 5 درصد از هدررفت آب در شبکه کاهش پیدا کند. عالی ادامه داد: با توجه به اینکه عمده هدررفت ناشی از فرسودگی شبکه است در این راستا نسبت به نوسازی شبکه در مناطق دارای تنش اقدام شده است. وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با هدف عبور موفق از پیک بار مصرف آب در فصل تابستان تدابیر لازم را اندیشیده و طرح های متنوعی را اجرایی کرده است.
تاریخ:
1402/12/08
تعداد بازدید:
136
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal