تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بازدید اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی از آب شیرین کن کنگان
دانش آموزان مدرسه رودکی شهرستان کنگان در قالب اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی از آب شیرین کن کنگان بازدید کردند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در ارتباط با این بازدید اظهار کرد: بازدیدهای دانش آموزی یکی از برنامه های شاخص شرکت برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب است که با توجه به تاثیرگذاری بالا در سال آینده نیز با ساز و کار جدیدتری اجرایی خواهد شد.
عذرا غلامحسینی افزود: در بازدیدهای انجام شده دانش آموزان در مقاطع سنی مختلف با آخرین اقدامات شاخص شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آشنا شدند که این بازدیدها بدون تردید به افزایش حساسیت دانش آموزان برای مصرف بهینه آب کمک می کند.
وی ادامه داد: با استقبال خوب دانش آموزان از برنامه های فرهنگی شرکت آبفا استان بوشهر تلاش می شود تا در سال جدید بازدیدهای دانش آموزی در حجمی گسترده تر و با سرفصل های متنوع تری برگزار شود.
غلامحسینی اضافه کرد: آب شیرین کنگان یکی از نخستین آب شیرین کن های احداثی استان بوشهر بوده که با هدف پایداری آب مشترکان مرکز این شهرستان احداث شده است.
غلامحسینی اظهار کرد: در شهرستان های جنوبی استان بوشهر احداث پروژه های آب شیرین کن برای رفع مشکل کمبود آب شرب این منطقه با جدیت در حال پیگیری است.
وی افزود: یکی از این آب شیرین کن ها در سال گذشته در شهرستان عسلویه بهره برداری شده و پروژه آب شیرین کن دیر نیز در دست احداث است.
تاریخ:
1402/12/09
تعداد بازدید:
106
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal