تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
برگزاری جشنواره شادآبی ویژه بزرگداشت روز ملی آب در بوشهر
جشنواره شادآبی ویژه بزرگداشت 13 اسفندماه روز ملی آب با حضور پرشور دانش آموزان بوشهری برگزار شد

جشنواره شادآبی ویژه بزرگداشت 13 اسفندماه روز ملی آب با حضور پرشور دانش آموزان بوشهری برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار کرد: جشنواره شادآبی از سوی روابط عمومی این شرکت و با همکاری گروه آموزشی آموزشیار آب و گروه کودک و نوجوان سیمای جوان استان در خیابان لیان غربی برگزار شد.

ابوالحسن عالی افزود: در این جشنواره مفرح دانش آموزان در مسابقه نقاشی با موضوع آب مایه حیات شرکت کردند که به برگزیده‌های این رویداد جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

وی ادامه داد: در جشنواره شادآبی ویژه برنامه‌های هنری متنوعی با رویکرد ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب اجرا شد که با استقبال قابل توجه دانش آموزان همراه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: هنر یکی از راهکارهای موثر و تاثیرگذار برای انتقال پیام به جامعه است که بر همین اساس استفاده از ظرفیت هنر در برنامه‌های مدیریت مصرف آب مورد توجه ویژه شرکت آبفا استان بوشهر قرار گرفته است.

وی گفت: شرکت آبفا استان بوشهر با هدف ترویج مصرف بهینه آب جشنواره "نخستین واژه آب" و " اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزان از تاسیسات" را در شهرستان‌های مختلفی اجرایی کرده است.

عالی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده اجرا برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه مصرف آب توانسته به افزایش آگاهی دانش آموزان هم استانی در موضوعات مدیریت مصرف آب کمک شایانی کند.
تاریخ:
1402/12/14
تعداد بازدید:
137
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal