تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
6 کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی در بوشهر نوسازی شد/ مهندسی مجدد 5 ایستگاه پمپاژ در بوشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با هدف کاهش هدر رفت 6 کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی در بوشهر اصلاح و نوسازی شد.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: عملیات اصلاح و نوسازی شبکه های آبرسانی و نوسازی شبکه فرسوده انشعابات در مجموع با 130 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.
وی بیان کرد: همچنین عملیات مهندسی مجدد 5 ایستگاه پمپاژ در شهر و روستاهای استان بوشهر با هدف ارتقاء و پایداری آب شرب به مشترکین در تابستان 1403 در حال انجام است.
عالی ادامه داد: با گرم شدن تدریجی هوا و نزدیک شدن استان به پیک بار مصرف آب در تابستان پروژه های این حوزه با جدیت و تلاشی دو چندان در دست اقدام است.
وی یادآور شد: از جمله این پروژه ها می توان به پروژه های طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که در یک سال اخیر وضعیت آبرسانی شمار قابل توجهی از روستاهای استان را بهبود بخشیده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: امید است با تمهیدات اندیشیده شده استان در عبور از پیک بار تابستان آینده همانند سال گذشته روند پایدار و مطلوبی را طی کند.
وی اظهار کرد: در ماه های اخیر چندین آب شیرین کن استان بوشهر وارد مدار شده که پیش بینی می شود این ظرفیت به افزایش پایداری آب مشترکان کمک شایانی کند.
عالی افزود: با تمام برنامه های پیش بینی شده برای رفع تنش آبی در استان نیاز است به فراخور کاهش نزولات جوی در سال جاری ، هم استانی ها باید نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند.
تاریخ:
1402/12/15
تعداد بازدید:
254
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal