تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
با دستور استاندار استان و مقارن با روز درختکاری/ شروع به کاشت 30 هزار اصله درخت در سایت تصفیه خانه فاضلاب بوشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: به مناسبت روز درختکاری و در پی دستور استاندار محترم استان ، 30 هزار اصله درخت در محدوده تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر کشت خواهد شد.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: در فاز نخست طرح در زمینی به مساحت 20 هکتار حدود 27 هزار اصله درخت کشت شده است و در فاز دوم این طرح در زمینی به وسعت 30 هکتار فعلا 30 هزار اصله درخت شامل انواع اکالیپتوس، گز شاهی، کهور و کنوکارپوس کشت خواهدشد که آب مورنیاز آن از محل پساب فاضلاب و با هدف بازچرخانی آب تامین می‌شود. همچنین چشم انداز کلی این طرح در نهایت کاشت حدود 90 هزار اصله درخت خواهد بود.
عالی ادامه داد: طرح درختکاری در سایت فاضلاب شهر بوشهر واقع در سه راهی عالیشهر با همت بخش خصوصی اجرا شده که سرمایه‌گذار در قبال این طرح از درآمد چوب‌های این محدوده منتفع خواهد شد.
وی اظهار کرد: مهم‌ترین مزیت این طرح استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب ، بازچرخانی و استفاده مجدد از آب، و همچنین توسعه فضای سبز و بیابان زدایی است.
عالی افزود: در چشم انداز سایت تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و تصفیه پساب‌ها نسبت به درآمدزایی از آن اقدام خواهد شد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: طرح فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر به عنوان یکی از طرح‌های شاخص شرکت آبفا استان بوشهر با سرعت مناسبی در حال احداث است.
تاریخ:
1402/12/15
تعداد بازدید:
265
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal