تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
دانش آموزان هنرستان پسرانه خوارزمی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی از آب شیرین کن کنگان بازدید کردند.
دانش آموزان هنرستان پسرانه خوارزمی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی از آب شیرین کن کنگان بازدید کردند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار داشت: از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در حوزه آبرسانی استان بوشهر ، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین آب شیرین کن است.
ابوالحسن عالی افزود : در حوزه نوسازی و توسعه شبکه نیز با اجرا طرح های همچون جهاد آبرسانی دستاوردهای قابل توجهی حاصل شده و به کاهش هدررفت آب شرب کمک شایانی شده است.
وی ادامه داد: امید است با اتمام پروژه های در دست احداث وضعیت تامین آب شرب پایدار این استان در آینده نزدیک به پایداری مطلوب برسد.
عالی یادآور شد: در حوزه فاضلاب نیز اقدامات خوبی اجرا شده و اکنون احداث شبکه فاضلاب محلات جنوبی با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال اجرا است.
وی افزود: با تمرکز صورت گرفته برای استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی انتظار می رود شاهد توسعه روز افزون شبکه فاضلاب استان بوشهر با اولویت شهرهای ساحلی باشیم.
عالی ادامه داد: در این بین حضور دانش آموزان در پروژه ها شاخص فرصتی مناسب است تا از نزدیک با اقدامات شرکت آبفا استان بوشهر آشنا شوند.
وی افزود: ترویج فرهنگ بهینه مصرف در بین دانش آموزان از دیگر اهداف اصلی برای میزبانی از دانش آموزان هم استانی از تاسیسات آب شیرین کن محسوب می شود.
تاریخ:
1402/12/20
تعداد بازدید:
188
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal