تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
اجرا پروژه‌های رفع تنش آبی در استان بوشهر نیازمند 545 میلیارد تومان اعتبار است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پروژه های رفع تنش آبی در سه شهرستان بوشهر، دشتستان و جم این استان نیازمند 545 میلیارد تومان اعتبار است.

ابوالحسن عالی در نشست رصد و پایش طرح های اضطراری جهت رفع تنش آبی تابستان سال 1403 که به صورت ویدو کنفرانسی با حضور علیرضا جزء قاسمی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، اظهار داشت: هر 10 شهرستان استان بوشهر کم و بیش با تنش آبی مواجه هستند ولی در این بین سه شهرستان‌ یاد شده دارای تنش آبی بیشتری هستند که برای رفع این مشکل مطالعات موثر و مطلوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: براساس ارزیابی ها جهت رفع تنش آبی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و جم اجرا 17 پروژه پیش بینی شده که تحقق این پروژه‌ها به پایداری توزیع آب در شهرستان‌های هدف و عبور موفق از پیک مصرف تابستان پیش رو کمک خواهد کرد.

عالی یادآور شد: از جمله پروژه‌های شاخص تعریف شده برای مناطق دارای تنش آبی استان می‌توان به حفر و کف شکنی چاه، برداشت آب از کانال سد شهید رئیسعلی دلواری و دالکی، احداث مخزن، خطوط انتقال، اصلاح و نوسازی شبکه توزیع و همچنین پکیج‌های پیش تصفیه و انتقال آب اشاره کرد.

وی اظهار کرد: با تخصیص اعتبار پروژه‌های تنش آبی، پایداری آبرسانی و مدیریت تامین و توزیع آب شرب در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و جم به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابد.

عالی افزود: در دولت سیزدهم به حوزه تامین آب شرب استان بوشهر نگاهی ویژه معطوف شده که تداوم این نگاه حمایتی نویدبخش تامین آب شرب پایدار هم استانی‌ها است.

وی یادآور شد: در راستای رفع تنش آبی اکنون شماری پروژه در مناطق مختلف استان بوشهر در دست احداث است که با تمهیدات اندیشیده شده روند اجرا آنها سرعت قابل قبولی دارد.
تاریخ:
1402/12/21
تعداد بازدید:
655
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal