تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بازدید دانش آموزان دبیرستان فرهنگ شیراز از آب شیرین کن نورویژه بوشهر/ ضرورت نقش آفرینی دانش آموزان برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب
دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرهنگ (دکتر محیط زاده) شیراز با حضور در بوشهر از آب شیرین کن نورویژه بازدید کردند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این بازدید اظهار کرد : بازدید دانش آموزان استان فارس از تاسیسات آب شیرین کن بوشهر در سال جاری برای نخستین بار انجام شده و نشان از اهمیت طرح های آبرسانی است.
عذرا غلامحسینی افزود: براساس آمار دریافتی میزان بارش های استان بوشهر در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته که چنین وضعیتی در حوزه مدیریت مصرف رسالت سنگینی بر دوش دانش آموزان گذاشته است .
وی ادامه داد : در سالی که نزولات آسمانی با کاهش شدید مواجه شده دانش آموزان با توجه به جامعه مخاطب زیاد خود بدون تردد می توانند سفیران شایسته ای برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب باشند.
وی اظهار کرد: در روزهای پایانی سال با اجرا خانه تکانی و همچنین ورود گردشگران نوروزی مصرف آب شرب در استان به میزان قابل توجهی افزایش یافته که به فراخور این افزایش مصرف باید صرفه جویی در دستور کار جدی مشترکان قرار گیرد.
غلامحسینی افزود : در سال پیش رو با توجه به شرایط خاص پیش آمده در اثر کاهش نزولات آسمانی از سوی روابط عمومی شرکت آبفا استان برنامه های فرهنگی گسترده ای برای نهادینه سازی مصرف بهینه آب تدارک دیده شده که براساس برنامه زمان بندی اجرایی می شود.
وی تاکید کرد: انتظار می رود مشترکان با درک خود از این شرایط و نهایت صرفه جویی در مصرف آب ، به افزایش پایداری آب شرب استان کمک کنند.
تاریخ:
1402/12/27
تعداد بازدید:
855
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal