تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر موفق به کسب گواهینامه ISO 9001 شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از موفقیت این شرکت در کسب گواهینامه ISO 9001 سیستم مدیریت کیفیت خبر داد.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 معروف‌ترین استاندارد مدیریتی در جهان است که در سال 2015 ویرایش جدید (پنجمین نسخه) آن توسط سازمان بین المللی استانداردها ارائه شد.
وی بیان کرد: مبنای استقرار سیستم مدیریت  کیفیت ISO 9001:2015 استانداردهای بین المللی بوده و بر همین اساس مورد استقبال عمده کشورها قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با اجرای فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 توانایی ارائه خدمات مستمر به مشترکین با رویکرد افزایش سطح رضایتمندی آنان فراهم می شود.
عالی ادامه داد: در واقع هدف نهایی از اجرای این استاندارد بین المللی، یکسان سازی ساختار سیستم های مختلف مدیریت کیفیت برای خدمات رسانی مطلوب‌تر است.
وی تصریح کرد: بکارگیری یک سیستم مدیریت کیفیت برخوردار از استانداردهای جامع و بین المللی یک تصمیم راهبردی و استراتژیک است که در شرکت آبفا استان بوشهر با تلاش مدیران و کارشناسان بخوبی محقق شده و این رویکرد بستر و زیرساختی مهم برای توسعه پایدار محسوب می‌شود.
عالی افزود: سیستم مدیریت کیفیت امری مهم برای برآورده سازی مستمر الزامات و پرداختن به نیازها و انتظارات آینده است که با استقرار این سیستم افزایش پویایی، اصلاح، بهبود، نوآوری و خلاقیت در انجام کارها بخوبی محقق می شود.
وی عنوان کرد: از دیگر مزیت‌های برجسته سیستم مدیریت کیفیت  ISO 9001:2015 می‌توان به افزایش بهره وری و مزیت رقابتی، تعیین دقیق مسئولیت های سازمانی، بهینه کردن فرآیندها، کنترل مناسب مستندات، بهبود ارتباط با کارکنان و مشتریان، فراهم سازی سیستم ارزیابی جهت بهبود مستمر، کاهش هزینه ها و افزایش سطح رضایت مشتریان اشاره کرد.
گفتنی است در ارائه گواهینامه ISO 9001 به شرکت آبفا استان بوشهر تمام فعالیت‌های این شرکت در حوزه آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفته است.
تاریخ:
1403/01/25
تعداد بازدید:
929
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal