تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
تعیین تکلیف 3 هزار و 937 انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تعیین تکلیف سه هزار و 937 انشعاب غیرمجاز آب در این استان خبر داد.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : در سال گذشته در مجموع 3 هزار و  937 انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و 705 انشعاب تبدیل به مجاز و 2 هزار 232 انشعاب نیز قطع شدند .
وی بیان کرد : در استان بوشهر اکنون 702 انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضایی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : شهرستان‌های  عسلویه ، دشتستان ، بوشهر ، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند .
عالی ادامه داد : انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند بوده بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود .
وی تصریح کرد : براساس برآوردها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ده هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل 300 میلیارد تومانی می باشد و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تامین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است .
عالی افزود : کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است .
وی یادآور شد : در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به اقامتگاههای غیردائم و بویژه در حاشیه شهرها و روستاها است .
تاریخ:
1403/02/04
تعداد بازدید:
668
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal