تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
قرآن آموزان و روزه اولی های صنعت آب و برق در استان بوشهر تجلیل شد
قرآن آموزان و روزه اولی های صنعت آب و برق در استان بوشهر تجلیل شد در مراسمی با حضور مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر تجلیل شد.

در مراسمی با حضور مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر، در این مراسم مشاور استاندار بوشهر اظهار کرد: شرکت های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه های شاخص در حوزه ترویج فعالیت های قرآنی بوده و حمایت مدیران عامل شرکت های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می خورد باعث می شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه ها به مردم دوچندان شود.

مسوول فرهنگی و ودینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آب شیرین‌کن در طول ایام ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده های ایشان در نمازخانه کوی آب شیرین‌کن انجام شد.

همچنین اردشیری گفت: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت ها محسوب می شود.

وی افزود: همچنین احیاء شب های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه می باشد.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی "عمو سید و خرگوش ناقلا" به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه های دینی پرداختند و از روزه اولی ها و فعالین مراسمات قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.
تاریخ:
1403/02/10
تعداد بازدید:
397
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal