تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد
ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با صدور پیامی سالروز رحت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.
در متن پیام مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر آمده است : در تاریخ سراسر شکوه ایران اسلامی مناسبت‌های مختلف و بزرگی وجود دارد که یکی از شاخص ترین آنها در نمیه خرداد با آغاز حرکت روشنگرایانه امام راحل رقم خورد .
امام خمینی (ره) منشار و سرآغاز حرکتی بزرگ در جهان اسلام است به نحوی که با گذشت چند دهه از رحلت جانسوز ایشان، انقلاب اسلامی ایران همچنان در حال مصادره به کشورهای مختلف دنیا است .
در سایه اندیشه والای امام راحل اکنون دنیا در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین قد علم کرده و روز به روز نفرت جامعه جهانی از این منحوس بیشتر می شود . تقارن نیمه خرداد امسال با ایام شهادت شهید آیت الله رئیسی فرصتی برای پاسداشت یاد و خاطره بزرگانی که در راه اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی لحظه ای درنگ نکرده و تا پای جان از آرمان های نظام و انقلاب دفاع کردند . اینجانب با گرامیداشت سالروز رحلت امام راحل (ره) ، حادثه خونین 15 خرداد و همچنین شهیدان خدمت و بویژه شهید آیت الله رئیسی آرزومندم هم استانی با حضوری باشکوه در مناسبت های این ایام تجدید بیعتی باشکوه با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند .
ایران اسلامی تحت سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری روز به روز مقتدر از گذشته مسیر پیشرفت خود را طی می کند و بدون تردید دشمنان موفق به ایجاد هیچگونه خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران نخواهند شد.
تاریخ:
1403/03/13
تعداد بازدید:
158
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal