تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
ایستگاه پمپاژ آب شهر دلوار شهرستان تنگستان وارد مدار شد/ بهبود مدیریت توزیع آب در این شهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از وارد مدار شدن ایستگاه پمپاژ آب شهر دلوار در شهرستان تنگستان خبر داد.
ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار داشت : این ایستگاه واقع در تأسیسات آبرسانی سردار شهید قاسم سلیمانی می‌باشد که بعد از گذشت 10 سال از آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت سال 1401 وارد مدار بهره برداری شد و موجب ارتقاء پایداری آب در روستاهای بخش ساحلی تنگستان با افزایش توان ذخیره و انتقال آب به 21 روستای پایین دست خود گردید .
وی بیان کرد : این ایستگاه با ظرفیت مخزن ذخیره 5 هزار مترمکعب آب و با ظرفیت انتقال 12 هزار متر مکعب در شبانه روز تأمین آب یک شهر و 21 روستا را تحت پوشش دارد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : منبع تأمین آب مجتمع آبرسانی شهر دلوار خط کوثر است که با راه اندازی این ایستگاه پمپاژ ، وضعیت آبرسانی و توزیع آب در شهر دلوار بهبود می‌یابد .
عالی ادامه داد : با هدف رفع کامل تنش آبی در نوار ساحلی تنگستان احداث یک دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت 7500 متر مکعب در شبانه روز برای این منطقه در دستور کار قرار دارد .
وی افزود : همچنین با توجه به سرانه بالای مصرف آب شرب در شهرستان تنگستان انتظار داریم مشترکان این شهرستان نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند .
تاریخ:
1403/03/23
تعداد بازدید:
123
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal